Kunst? 12. nov, reede

Eile jäi paar tegelast, keda olen varem silmanud, tabamata, seega nurusin täna Mariannelt uuesti pildikasti (aitäh :o) ja lohistasin Sixi uuesti kesklinna uulitsatele. Seekord sai Signe tuult takistavad püksad jalga, kohe teine tera.

Esimesed kaks on Brautarholti tänaval:
 Reklaam aasia ja aafrika toidukaupade poe kõrval:
 Tulevad mõned labasemad kritseldused, aga sry, on mulle sümpaatsed:





 Hverfisgata, esimene on otse tänaval, teised kolm hoovides:


 Pole aimugi, mida see endast kujutab:

 Hoov Geirsgata ääres:


 Suund Vesturgatale:

 Hoovis.
 Vot neid fotoninjasid täna jahtima läksimegi. Leidsime! Kusjuures Sixi arvates on need moslemid, ma vaidlesin vastu, aga praegu noid kuule märgates kaldun temaga nõustuma:
 Vist kuskil Ránargata tunnelis. Nii kitsas on, et ei saa seintes korralikku pilti teha. Andsin oma parima.
Üks ots vasak:
 Parem:
 Teine ots vasak:
 Parem:
 Ja siis jõudsime Seljaveguri ning Vesturgata nurgale, kus lahmakal tühermaal seisavad järjestikku betoonseinad, mis on tõenäoliselt mingi hoogtöö käigus grafitiga kaetud. Kõiki ülespildistada ei viitsinud (kuradi külm oli, tuul tuli otse, takistamatult, paarisaja meetri kauguselt merelt), tegin subjektiivse valiku:







 Nii, siis vaatasime üle õla ja nägime üht järjekordset seinamaalingutega tunnelit. Seljaveguril:



 Ja tagasi peatänaval, Laugaveguril:

Selline päev siis. Ja kui ma mõnda Islandi meteoroloogi kohtan siis... ma ei tea... lasen ta tollesama tuulega kiirusel 6 m/s õhku täis nagu konna. Ma ei kujuta ette, kust nad oma tuulekiirused võtavad, aga 6 m/s on asi kaugel. Või on nende "meetrid" siin pikemad kui meie omad. Eestis oleks sellise tuulega tormihoiatus ja poes küünlad otsas ning Ansip paluks rahval kodudes püsida.

No comments: