8. juuni

Hetkel istume Kopenhaageni Christiania raamatukogus ja pole aega pikalt kirjutada. Lyhikokkuv6te: Arlanda lennujaamast panime bussiga Uppsalasse, kuna sadas ja oli tuuline ja kole (hiljem kuulsime, et sealt ollagi raske minema h22letada). Uppsalas saime 6htul yhes yhikas ulualla. Ilmnes, et peame yhika yldises elutoas magama, mis ei olnudki v2ga hull, rahvas oli rahulik ja puhkasime korralikult. Meie v66rustaja oli ungarlane, kes tegi meile leiba ja kellel oli rott, kes eelistas veele 6lle.
Uppsalast h22letasime ylej2rgmisel p2eval Stockholmi (5minutiga saime peale), kus toimus 6htul CS-i pidu. Saime k6vasti n6uandeid ja kuulsime igasugu hulle lugusid.
Kuna me ei olnud veel kautshi selleks 88ks leida j6udnud ja seal peol kah moosimisega tegeleda ei viitsinud, siis pugesime peale pidu paari kilomeetri kaugusel p66sasse, panime oma telkmantlid kokku, t6mbasime katuseks puude vahele ja pugesime p6hku. Kusjuures Stockholmis on v2ga hea telkida, seal on keset linna tohutusuured rohelised alad nii maismaal kui saartel.
J2rgmine p2ev seiklesime Stockholmis v2lja ning saime S8rent2ljes bussile, mille juht s6itis Saksamaale, et sealt Rootsi 6lle osta :o) Rootsis on lihtsalt nii hullud maksud - kuigi meiega v6rreldes on peaaegu ok 6llehind. Eks siis Saksas on odavam.
Seitsme tunniga olime Taanis ja leidsime tee l2hedusest viimase peal rohelise ala, mille aasade vahel olid tihedad p66sasaared - tungisime yhte sisse ja panime telgi yles. Kui 88bikute l6ugamine v2lja arvata, siis oli see 8ks l66gastavamaid v2ljamagamisi alates reisi algusest. J2rgmine hommik saime h22lega kesklinna ja l2ksime kohe Christianiat uurima. Pikemad sissekanded tulevad hiljem.
N2eme :o)

1 comment:

Meeli said...

Oi kurja! Ma mõtlesin, et näen Siili kumuööl kargamas, aga võta näpust... Ei okastki. No äge, et ikka sõitma saite. Soovin edu ja unustamatuid kogemusi :)